ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

 

To Justshop.gr δεν ευθύνεται για προϊόντα που διαθέτει στους πελάτες του τα οποία μπορούν να χαρακτηριστούν ως ελαττωματικά (σπασμένα, φθαρμένα κ.λπ.), κακής ποιότητας ή που δεν πληρούν τις προδιαγραφές που αναφέρονται στην περιγραφή τους. Όλα τα προϊόντα παραλαμβάνονται από τους προμηθευτές συσκευασμένα.

 

Επιστροφές προϊόντων δεν γίνονται δεκτές. Το Justshop.gr δεν διατηρεί τα προϊόντα σε απόθεμα. Παραγγέλνουμε και προπλρώνουμε το κάθε προϊόν για κάθε παραγγελία ξεχωριστά. Κατά συνέπεια η κάθε αποστολή είναι εξατομικευμένη και δεν είναι δυνατόν να επιστραφεί το οτιδήποτε στους αρχικούς μας προμηθευτές.Σε κάθε περίπτωση όμως διατηρείτε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση - επισκευή τους σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες είτε πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή είτε παραλάβετε προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας.

Για τον προσδιορισμό του ελαττώματος του προϊόντος θα πρέπει αυτό να ελεγχθεί από το τεχνικό τμήμα του κεντρικού διανομέα Ελλάδος / επίσημο εισαγωγέα της ίδιας της κατασκευάστριας εταιρείας. Σε καμία περίπτωση δεν θα γίνονται δεκτά πορίσματα ελαττωμάτων από οποιοδήποτε τεχνικό συνεργείο ή τεχνικό ή άλλο μη εξουσιοδοτημένο όργανο πέρα από τον ίδιο τον κατασκευαστή ή εξουσιοδοτημένο οργανό του.  Επίσης για την αποδοχή του προϊόντος προς αντικατάσταση από τον κατασκευαστή - εισαγωγέα, το προϊόν δεν πρέπει να έχει υποστεί αντικανονική χρήση ή να έχει ανοιχτεί, συναρμολογηθεί , χρησιμοποιηθεί ή να φέρει σημάδια κακής μεταχείρισης (γρατσουνιές, χτυπήματα, σπασίματα, υγρασία, σημάδια οξείδωσης, στρεβλώσεις, ....κ.α.) ή  να μην έχει συντηρηθεί. Δεν αναγνωρίζονται οι βλάβες στα ηλεκτρονικά μέρη σε περιπτώσεις πτώσεις τάσης ή λάθος συνδεσμολογίας. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί πλήρες, ήτοι να περιλαμβάνονται στη συσκευασία πέρα από την κύρια συσκευή/προϊόν, όλα τα παρελκόμενά του (πχ εγχειρίδιο οδηγιών , CDs, χερούλια, καλώδια,... κλπ). Επίσης η συσκευασία θα πρέπει να είναι πλήρης και σε άριστη κατάσταση, ( όπως ακριβώς αγοράστηκε ) χωρίς σκισίματα, τσαλακώματα και με ευανάγνωστα τα σειριακά νούμερα και να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη ταμειακής - παραστατικό αγοράς ή δελτίο εγγύησης προϊόντος.

Ο αγοραστής θα πρέπει να δηλώσει το πρόβλημα του προϊόντος (μέσω mail ή τηλεφωνικά) εντός (5) πέντε ημερών από την παραλαβή του και να το αποστείλλει στην εταιρεία εντός (10) δέκα ημερών. To Justshop υποχρεούται να αντικαταστήσει (και όχι να επιστρέψει το χρηματικό ποσόν της αξίας) το προϊόν με άλλο ίδιο - μη ελαττωματικό εντός (2) μηνών. Μετά την παρέλευση του πιο πάνω διαστήματος εάν ο πελάτης δεν έχει παραλάβει το σωστό προϊόν έχει το δικαίωμα να απαιτήσει τα χρήματά του πίσω τα οποία το justhop υποχρεούται να του καταβάλει εντός (15) ημερών από την απαίτηση.

 

Τα έξοδα επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων και αντικατάστασής τους επιβαρύνουν το Justshop.gr (συνολικά από και προς πελάτη και κατασκευαστή). Σε περίπτωση όμως που το προϊόν δεν παρουσιάζει κάποια δυσλειτουργία σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή τα συνολικά έξοδα μεταφοράς αμφίδρομα (παραλαβής και αποστολής τόσο από και προς την αντιπροσωπεία όσο και από και προς το Justshop.gr) επιβαρύνουν τον πελάτη.

PARTNERS

Best Price
Web Approved
Skroutz.gr Partner

SOCIAL

NEWSLETTER

ΕΓΓΡΑΦΗ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μαιζώνος 194 & Γενναδίου
Πάτρα
phone
2610-461666
2613-016837
cellphone
6977666209
6947041332
email
info@justshop.gr